GAME FUCKING OVER

ibland vet jag inte ens vad jag håller på med, ibland vet jag inte ens vem jag själv är. jag finns alltid där för mina vänner, utan mina vänner är jag ingenting, men det finns en tjej.. hon blir arg om jag inte säger vad som har hänt, men andledningen till att jag inte säger till henne är att jag vill först och främst att hon ska ta tag i sitt eget liv, för det finns mycket att ordna upp där.. och jag vill inte sätta henne i skiten, och jag vet att hon alltid finns där för mig och det är bra, riktigt bra. men jag måste lära mig att ta hand om mitt eget liv, det är verkligen någonting jag måste börja göra. men när jag då inte säger till den hära tjejen, då tror hon att hon inte betyder lika mycket för mig som alla andra, men det är inte sant. snarare tvärtom, hon betyder allting för mig. men jag måste lära mig att ta hand om mitt eget liv, jag vill inte att en massa annat folk ska ta hand om mitt liv, när jag blir äldre kanske jag inte ens har dom vännerna jag har nu kvar, vem ska då hjälpa mig? jag vill bara att du/ni ska förstå att jag aldrig har tagit hand om mitt liv själv. och nu är det verkligen dax. sen finns det en till tjej, som jag umgådes med hela tiden, men nu? jo vad har hänt? hon umgås aldrig med mig och jag aldrig med henne, klart jag vill umgås med henne, men på sistonde har jag börjat få andra uppfattningar om henne, just nu är vi inte ens vänner. vilket jag egentligen vill, och det ger mig så jävlar mycket ångest. sen finns det en till tjej, vi hittade också på allting tillsammans innan, visst.. vi umgås och så ibland, men inte särskillt ofta, och det berot på att vi gjorde en dum grej tillsammans, vilket gjorde satt hon inte fick umgås med mig, och det ångrar jag så jävlar mycket, tro mig, det vi gjorde va så jävlar onödigt och verkligen ingenting vi behövde. och sen finns det 3 andra personen, som jag hatar så jävlar mycket, dom gör allting för att ge mig skit, vi kom skit bra överens i höstas typ, men nu? fyfan för dom, dom låter aldrig mig vara. dom har ögonen på mig hela tiden, även om jag är bättre nu än var jag var då, dom behandlar mig annorlunda, jag är typ som luft i deras ögon, och det är så jävlar orättvist, för vad fan har jag gjort egentligen? ingenting, jag är bara mig själv och det verkar dom har så jävlar mycket problem med. det ända dom vill är att få mig att må dåligt& vetni? dom lyckas så jävlar bra.. ville bara skriva av mig lite.


Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: HAHAHA JAA !

2010-03-20 @ 21:32:40
URL: http://breakitdown.webblogg.se/
Postat av: ttypclara - ♥

kul att du är med :).

2010-03-21 @ 12:20:42
URL: http://ttypclara.blogg.se/
Postat av: almafors.

till vem ? <333

2010-03-21 @ 13:46:11
URL: http://almapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0