föörlåt!!

jag vet att jag inte alls har varit aktiv på bloggen igår, och jag ska faktist börja vara det mera! jag lovar.. jag har ju lovat i nårra andra inlägg att det ska komma bilder som jag har tagit med min kamera i stort sett varje dag.. så a det ska jag SNART börja med, ska bara fixa datasladden, det ända jag behöver göra är att åka till min pappas jobb..
jag ska göra det.. iallafall, min dag igår var bara bra :D jag åkte till halmstad med familjen +melania, vi va i sånt busland fast vi lekte ju självklart med mina bröder -.- Hahaha!! och jag och melania köpte EN slash, fast vi fyllde på typ 4-5 gånger. det kostade oss 20 spänn ;) annars hade det lixom kostat 100-120.. blää

ville bara säga att jag
älskar dig melania! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0