VILMA OR NOT?

ja vi får la hoppas att det blir det. men vi vet inte hur vi ska fixa skjuss, bad jag vet. martin kan ju självklart inte skjussa oss, som vanligt. jag får aldrig skjuss någonstans så nu vet ni. kanske ska cykla? får se, vaknade iallafall runt ett, hade fått världens gulligaste sms av älskling "Hej, om du såg någon stjärna igår så lyser den för oss. Jag älskar dig hoppas det håller. Jag ska bada nu så men du ska veta att jag saknar dig, älskar dig" erkänn gullig? :D baby<3


för er som inte ser va de står på bilden är det en del av "that should be me" med justin bieber.& fan de sre ut som att det hänger massa fett där vid magen vetifan va det är :O HAHAHA GASH

Kommentarer
Postat av: Anonym

assssssssssssssså orka typ att du tar bort mina kommentarer jag pallar bara inte bara med diiiggg du gillar ju baraaaa sebbeeee eller vad han nu hette för attttt du viilll strullaaaa litteee

2010-06-12 @ 21:07:31
Postat av: Anonym

hahahah ne jag bara skojja , även m du inte vet vem jag äeee så eaa jag din vännn på något viss jag haar bara skojaaat liite , deet vaaaa jäättegulliiggtt ddeeeeet haan skreeeev , diin kiiile : D

2010-06-12 @ 21:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0