VAD ÄR DET MED FOLK?

minns ni vad jag skrev att min kille hade skrivit till mig på sms?  "Hej, om du såg någon stjärna igår så lyser den för oss. Jag älskar dig hoppas det håller. Jag ska bada nu så men du ska veta att jag saknar dig, älskar dig" då fick jag en kommententar som var typ "fan vad fult att skriva så hatahatahata" tog bort de & fick nu detta:


okay även om du skrev i den andra kommentaren att du skojade, så it dosen´t matter, blev fortfarande pissedoff på att du skrev att jag bara hade honom för att strula? strul kan ja la fixa utan honom? :S har honom för att jag är kär i honom, jag älskar honom okey? om du inte tål de stick härifrån. &säg vem du är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0