SVAREN NU PÅ FRÅGESTUNDEN!

1. älskar du mig? - Ja!
2. har du ljugit för mig? isf vad? - Ja det har jag nog .. Men det var isåfall längesen så minns inte.
3. favvo färg? - Blå & svart, tror jag.
4. älskar du sebbe? - Ja det gör jag, tyvär.
5. lovar du mig en sak? som du redan vet vad de är? - Hatar att lova saker, men ska försöka.
6. vad använer du för smink till skolan? - Foundation, täckstift & mascara, ibland puder också.
7. gör du vad som helst för din mamma? :) - Inte vad som helst, men om det är viktigt eller annars skulle såra henne, ja.
8. saknar du någon? :D - Ja sara, det gör jag.
9. varför använder du fundation när du inte ens har finnar eller dålig hy ? :P - Jag har finnar och dålig hy :P
10. vart köper du helst dina kläder? - Det är lite olika faktiskt.. Jc, kappahl, (lindex, ibland) h&m, aa som sagt det är olika. 
11. älskar du mig? - Ja klart jag gör anna.
12. skulle du kunna sluta använda smink? - Bara sådär? Neee :O
13. varför börja du blogga? asså inget negativt bara en fråga. - Jag vet nte, några av mina kompis hade det så ville testa o de verkade roligt :D
14. varför valde du just josephineleekman.blogg.se? - Jag vet inte :D det är mina namn ju (A)
15. älska du mig fortfarande. - Alltså, vi har bråkat skit mycket .. Så, jag vet inte .. visst, du betyder och så, men älska är la lite väl mycket just nu.
16. skulle du kunna dö för någon helt seriöst ?. - Jepp, helt seriöst.
17. vem tycke du har bäst blogg i gislaved & varför. - amandalekman.. för hon uppdaterar ofta & ofta om roliga saker :) sen finns de ju mera som jag älskar men de är iaf nog den bästa..
18. vad tänker du oftast på nu för tiden. - Vänner, Sebbe....
19. hur många har du varit riktigt kära i - 1, kanske 2.
20. vem litar du mest på i välden - Vilma&Alma, lätt.
21. - vilket är dit "längsta" förhållande? - 2 år.
22. skulle du kunna tänka dig att förlora oskulden vid denna åldern?. - Nej.
23. hur nära är du&sebbe nu när allt är slut?. - Knappt vänner.
24. skulle du kunna tänka dig att bli tsm med sebbe igen? - Alltså, jag saknar honom och så .. Men nej tror inte jag vill det faktiskt, han har sårat mig verkligen skit mycket, förlåt om du läser detta nu sebbe men det är fan bara sanningen.
25. vem utav dina vänner har du känt längst? - Maja klint<3 tror jag.
26. vilka blogga ifrån gislaved läser du dagligen?. - Almas, Vilmas, Annies, Amandas, Annas, Melanias, Nikolinas, Julias, Qendresas, Stinas & typ ah. Kanske glömt nån menmen.
27. går det att lita på dig?.. - Ja Ricardo, det hoppas jag du vet. :)
28. har du många vänner? - Ja.
29. tycker du det är kul att blogga? - Jaaa. det är jätte roligt :D
30. hur gjorde sebastian slut? - SMS, fegt ellerhur?
31. vad är det bästa med mig? - Allt sötnos.
32. vad är det sämsta med mig? - Finns inget dåligt med dig ..
33. vad ttycker du är bäst med dig? - Jag vet inte, typ. inget.
34. vilka bloggar läser du? och vilken/vilka är bäst? - Almas, Annies, Vilmas, Amandas, Annas, Melanias, Nikolinas, Julias, Qendresas, Stinas, Kenzas, Kissies, Fokis, Idas, Amir, ah kanske nån mera men orkar inte skriva alla.
35. vem gillar du ? - Önskar att jag hade kunnat säga ingen. Men, sebastian.
36. älskar du mig din bulä? - Ja, mera än vad ord kan beskriva.
37. vilken är din bästagodis? - Döskalle<3 ne typ alla.
38. Älskar du mig som vän ? - Klart, ida.
39. vad är det bästa med mig ? - allt :)
40. Visst är jag cool. :: - Tyvärr kan jag inte hålla med.
41. Läser du min blogg ? - Det händer.
42. Ska det bli kul att börja 6:an :D - Ja då.
43. Favoritblogg? - Dom står där uppe.
44. Kissie elr Foki? - Foki!
45. Saknar du mig vekligen? - Ja.
46. vem hatar du mest i hela världen? - några
47. vilket är ditt bästa minne med mig ? - Alla.
48. favorit glass nu till sommaren ? - isglass tror jag hihi.
49. ska det bli kul att bli äldst på skolan ;) ? - Inget speciellt.
50. Vilka bloggar läser du?:)<3 - Dom står där uppe :P
51. vilka älskar du mest? - Dig & vilma.
52. vilken blogg är bäst som du läser? - Står där uppe.
53. Varför började du blogga? - Står också där uppe.
54. favoritlåt? - Många, men nästan alla med Justin.
55. favoritglass? - Isglass.
56. favoritgodis? - Står också där uppe!!
57. vilket är det bästa minnet du kan komma på? - Med dig? ALLA
58. favoritfärg? - Svart & Blå.
59. älskar du mig? - Du är min syster, herregud. Jag älskar dig mest.
60. vilka är dina bästa vänner? - Vilma & Alma.
61. vad gillar du att göra när du är med dina vänner? - Olika, vara ute. Cykla :D det är roligt hehe
62. vad vill du bli när du blir stor? - HEMMAFRU!!
63. vilket är ditt favoritdjur? - Dom djuren jag har ♥
64. vem är din favoritartist? - Justin bieber.
65. hur många gånger har du varit kär? - 1, kaaaanske 2.
66. hur många har du varit tillsammans med? - Jag har faktiskt ingen aning.
67. om du fick säga 20 st som betyder mest för dig, vilka skulle det vara då? - Du, Mamma, Gustaf, Nisse, Pappa, Vilma, Alma, Helen, Susan, Annie, Julia, Qendresa, Sebbe, Nikolina, Ebba, Felicia, Felicia, Moa, Moa,Thea.
68. Jo jag undrar vad du tycker om folk som ljuger,försöker vara någon dom inte är och som snackar skit bakom äns rygg? - Förlåt, men jag hatar såna människor. Som inte ens kan vara sig själv borde verkligen skaffa ett liv. Och såna som snackar skit bakom ryggen, falskt.


Kommentarer
Postat av: julia

älskar dig hjärtat§

2010-06-23 @ 23:15:30
URL: http://mittparadiis.blogg.se/
Postat av: s o i n i n e n

menar du mig mooa där uppe ?=) <3

2010-06-23 @ 23:16:10
URL: http://soininensfoto.blogg.se/
Postat av: s o i n i n e n

menar du mig mooa där uppe ?=) <3

2010-06-23 @ 23:16:18
URL: http://soininensfoto.blogg.se/
Postat av: sebbe

Sluta skriva om mig så är ni JÄVLIGT gulliga

2010-06-23 @ 23:19:09
Postat av: helen

naw du betyder med bebi <3

2010-06-26 @ 12:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0