KRYA PÅ DIG VILMA! <3

heej :D sitter med alma och ebba nu. jag och alma skulle egentligen cyklat till båraryd men.... ALMA FICK INTE! men iallafall. min dag har sugit anyway, fick damp i skolan för att SEBADIAN och ISAK och ADAM tog min mobil! fuckyouuu till er alla! &sen tänkte jag att det skulle bli gott med en glass så öppnade jag frysen &där låg glasspaketet, men tro fan att det inte ligger någon glass där i!!!!!! FICK D-A-M-P!


vet ni att min kanin är borta& jaaa jag vet att han ser skit ful ut på denna bilden ok han är ful neeee han är söööt!!

Kommentarer
Postat av: julia

har du inte hittat han än? :P<3

2010-06-03 @ 14:10:02
URL: http://mittparadiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0