EVERYTHING TURNED BLACK.

Du har nog fått dina chanser nu, det sägs ju "ge alltid en andra chans, men aldrig en tredje" jag har nog gett dig dina chanser nu. Även om jag fortfarande älskar dig & önskar att jag kunde kalla dig min så går det inte till så, att bli sårad är inte precis någonting jag tycker om. Men jag försöker hålla huvudet högt & försöker vara stark. Men det är inte så lätt när du är i mina tankar hela tiden. Tänk vad bra vi hade kunnat ja det tillsammans om du inte sårade mig från första början. Hur många gånger har du krossat mitt hjärta än sålänge? 2. Tror du jag orkar mera än så? Isåfall tror du väldigt, väldigt fel om mig. Du är den bästa jag vet, ditt leende, dina ögon, allt. Men vad gillar du mest med mig? Ingenting. Det du tycker är bäst med mig är säkert att du vet hur lätt jag blir krossad. Jag har inte precis det lätt i mitt liv, och ingenting är lätt utan dig. Mina vänner är inte precis dom bästa som finns, jag har världens bästa vänner, men mina vanliga vänner, dom sviker. Men det blir inte bättre av att du tar mig tillbaka & sen lämnar mig här igen, ensam. Aja tyck &tänk vad du vill om mig, jag vet inte om du får några mera chanser ändå. Jag gjorde allt för att det skulle funka mellan oss & du gör så här. Fyfan säger jag bara, fyfan.

Vad är det som inte funkar egentligen? Jag vill inte leva mitt liv utan dig, jag vill leva det med dig. Jag vet inte riktigt vart jag ska gå nu, du var som min vägvisare, så snälla lämna mig inte ensam här, jag älskar dig..

Försöker att kontrollera min smärta, försöker vara glad, men det känns i mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: helen

fin text bebi <3

2010-06-18 @ 23:21:35
Postat av: ida

om det är den dära killen, så vill jag bara säga att du är värd någon bättre. du ska verkligen inte behöva må såhär för att han gör så. lovar, finns när du vill prata även om vi inte är sådär "jätte" nära vänner. puss på dig sötnos! <3

2010-06-19 @ 22:02:34
URL: http://mmmilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0