WHAT ABOUT NOW?

jag saknar dig so damn mush.
jag vet inte vad jag ska göra längre. jag saknar dig mer & mer för varje dag som går, minns du inte? "vi ska ha det bästa sommarlovet tillsammans" vad fan hände med det? vi har inte varit alls mycket på sommarlovet, jag vill att allting ska vara som vanligt, jag vill inte ha det såhär längre, jag vill inte, jag orkar inte. att vara utan sin bästavän så här länge funkar inte.. jag vill att vi ska umgås som förr, vi var verkligen varenda dag. jag hoppas att den dagen en dag kommer, dagen det blir som för 2 månadersen.. du är det bästa som finns, allt jag önskat mig är du, en vän som du. du är det bästa som finns, i mina ögon kommer du alltid gå först, alltid vara min bästavän, & alltid den vackraste. jag älskar dig, har alltid gjort & kommer alltid att göra..
jag vet bara inte vad jag ska göra längre..
jag tänker iallafall inte låta oss glida isär, aldrig igen.

Kommentarer
Postat av: NoriN

Josse? , :O <3

2010-07-16 @ 13:11:25
URL: http://youfail.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0