Skit rolig dag, fast dålig uppdate hehe =D

men alltså jag har faktiskt en andledning .. det är sommar & jag är i falkenberg? tro fan jag inte sitter inne & bloggar hela tiden? iiaaf.. idag? har jag haft skit roligt, imorse gick jag & Julia ner och badade, skit roligt. sen gick vi upp, dushade, sminkade oss och sen ner åt pizza o sen havet igen, dushade & fixade mig IGEN. sen nu är vi bara hemma :D och vi ska typ ner & bada sen igen, vi ses senare :) nu ska vi köpa glass!
BTW, så kommer FÖRMODLIGEN 2-3 videoklipp ikväll! =D

 bild på julias söta kanin, erkänn söööööötiis


Kommentarer
Postat av: stiina

jag är också i falkenberg vi är typ jämte varandra hahah vi måste träffas! :)

2010-07-22 @ 11:57:28
URL: http://stiinarunessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0