Jag ska börja rida igen!

hey =D faaan vad roligt det var att rida, vi galloperade tillomed! vilket jag inte trodde vi skulle göra, men shit vad roligt det var alltså.. helt underbart! älskar hästar. ska snacka med mamma & fråga om hon kan lägga 350 kr till så jag kan rida där en gång till :) eller vem vet om det bara blir en gång? ;) iallafall så ska jag & julia ner & bada nu..
btw, andledningen till att jag inte bloggade igår var för vi kom hem runt 12 oooch vi skulle sova för skulle upp halv 9. & bilder från ridningen kommer FÖRMODLIGEN sen! :D

NAW BILDEN SÖT BILD SOM FANNS I JULIAS DATA! =D



Kommentarer
Postat av: anna

åååhh vad kul att ud ksa böerja rida igen ;)>33

2010-07-23 @ 13:23:00
URL: http://annamalesevicc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0