DU VAR SÅ MYCKET ..

kan inte tro på verkligheten, de får inte vara över, du är den enda för mig & allt som jag behöver. inget kommer någonsin bli detsamma igen, jag längtar efter dig & jag saknar dig än. du var allt för mig gubben, fan vi gjorde allt ihop, jag trodde faktiskt att det alltid skulle vara vi två. vi var ju gjorda för varann, & du var min bästevän, men bäst att skita i allt, & börja om igen. men hur ska det gå när bara du finns i mitt huvud? allt jag tänker på är dig & det vi gjorde. vet du hur mycket skit jag tog emot för din skull? vet du hur många vänner jag sviktit för din skull? kommer du ihåg vi kunde skratta åt allt.
mitt hjärta är öppet & alla bara strör salt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0