Bild från när vi red! :D

cha bloggen :) just nu sitter jag med julia och stina, vi var nyss och köpte glass, hihi elliot är söt<3 hehe. vi ska nog cykla till fynda sen hahaha, imorgon åker jag till halmstad och min KANIN OCH MIN KATT SKA MED! bebisar jag älskar er! iallafall så bloggar jag mera senare, ses bitchers :*

den svarta hästen red jag på & ah ni ser ju mig där, ni ser där med dom foppatofflorna jepp :) hade inte andra skor hahaha </3 jag var minst av alla som red men hade den största hästen i stallet, vill köpa den, så fucking fin. pappa? köp alla till mig hehe (om ni undrar läser han min blogg) heh



Kommentarer
Postat av: anna

åååhhhhhh vlika sötta hässtar jätte söta!!!

2010-07-24 @ 13:25:04
URL: http://annamalesevicc.blogg.se/
Postat av: anna DEN RIKTIGA ANNNA

öhhh den komentaren har inte jag komenterat :S:S?? vam fam koenterar med mitt naman -.- :S:S



visst söta hästar men inte min komentar :S?

2010-07-24 @ 13:32:24
URL: http://annamalesevicc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0