Bestämmt mig! =D

jag kommer börja svara mera på kommentarer jag får OCH jag kommer börja kommentera myycket mera! så för er som har blogg (en blogg som jag läser) kommer få mera kommentarer i fortsättningen! ville bara att ni skulle få veta det :)


inatt sov jag i tält med ebba, vi hade det jätte roligt. vi lyckades hålla oss vakna till halv 5, eller okey vi var inte ens trötta men vi gick in sen för vi såg sån ääääcklig insekt så ja vi gick in (A) ikväll åker jag till falkenberg & när jag varit där ett tag kommer mamma & hämtar mig så åker vi till halmstad. hade velat vara hemma lite efter falkenberg men de blir nog inte så :( .. later♥
slänger upp en gammal fjortisbild på mig & julia, ni kanske sett den innan men vi är inte seriöst xd

Kommentarer
Postat av: julia

guwhd vah säxia! :*** <3

2010-07-20 @ 13:10:47
URL: http://mittparadiis.blogg.se/
Postat av: Wararat

svar, headern är tvärr fin :)

2010-07-20 @ 13:59:30
URL: http://noxea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0