whata night

Hej! Idag vaknade jag tio, loggade in på datan och där snackade jag med Felicia, tog bussen vid 13.någonting, Felicia tog från en annan busshållsplats, vi hoppade av på ica& gick in &köpte monster och bullar (a).. Seen, gick vi till Moas skola typ, där kollade vi på någon tävling, vi orkade inte kolla hela tiden så vi ringde heta linjen& spelade in stjärnor på is! Hahaha, det var typ någon is sak, lägger ut det på bloggen när Felicia har skickat det.. Sen efter tävlingen snackade vi med Johan& spelade in han till moa (a).. Hahaha, sen drog vi hem till Moa, va där en stund sen skjussade Felicias mamma hem oss, sen åkte jag hem, åt hemma& så sen gick jag till Julia, &jonte&dom försökte smälla på oss -.- ? Idioter!!! Så försökte vi med (a).. Men vi lyckades inte. Så gick vi in & satt oss vid datan, Sen gick vi till Jonte det blev värsta kriget, Hah, Sen vid tolvslaget gick vi ut? Alla hade värsta stora raketerna, Vi stog där&smällde skit små& drack champange, sååå gulligt ändå:) Hehe, Sen efter tolvslaget satt vi oss vid datan& Jonte krusade sitt hår, Snygging, Haha,&sebbe sminkade sej, lilla bögen Hehehehe , sen gick vi hem till jonte&kollade på en skräckfilm, fattar ni hur rädda vi va eller, vi låg skit trångt allihopa!! Vi höll handen &allting, omg. Vi ska kolla på fortsättningarna på dom filmerna också! Den var rätt bra, men jävligt läskig.. Efter det gick jag&Julia&Anna hem till Julia, vi satt  oss vid datan och min mamma ringde varanan minut och sa att jag skulle hem, det var sååå jobbigt.. Haha. Sen när jag kom hem så satt jag& pratade med mamma&såå, idag skulle jag egentligen till anderstorp vid tjugo i elva, men jag vaknade inte av mitt alarm, så jag vaknade runt halv ett eller nått, kanske ska till anderstorp annars är jag nog med Julia&Anna och dom.
bilderna kommer sen ikväll, i promise.

Kommentarer
Postat av: julia^^

josephine, jag älskar dej!

hahaha, omg! igår :'o.

de var de bästa :)<3

2010-01-01 @ 13:53:48
URL: http://thebestjulia.blogg.se/
Postat av: anna malesevic

HAHAHA i går det var fan bra hehehe bara lite läskrigt `^

pussa

2010-01-02 @ 16:54:44
URL: http://anamalesevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0