Hej jag följer inte regler

Jag skrev nyss en ganska lång, men ooooooojdå den raderades, helvete. jag följer inte regler för ja skulle ju inte blogga utan att någon hade komenterat de andra inlägget (a), men de blir så ändå.. bara denna gången , i promisie. snart ska vi sminka min pappa!! Hahaha som en tjejfjortis för han sover naturliiigtvis!! innan idag sminkade vi oss till fjortisar& tog massa bilder!! klockan är nu 4, iallafall. ni kommer få värsta bildbomben sen när julia har skickat alla bilderna, för vi har tagit typ 60 st, +på min katt!! Idag/Inatt har vi bara suttit vid datorn&sminkat oss& lyssnat på music o vi ska snart sova *nat* vi ska göra massa bus med :D , Haha.. Hoppas inte vi väcker dom under oss (a)!! Iallafall, bloggar mera imogon, puss på er.. (bloggar mera idag eftersom att de är en ny dag)
(min bebis är beställd)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0