FÖRLÅT :o!!

Shit, förlåt för världens sämsta uppdatering, men här kommer ett jätte långt inlägg.. i måndags bloggade jag ju, men sen på kvällen sov jag hos erika& ida med Julia :) När vi kom dit så typ åt vi kvällsmat, tror jag ialalfall jag minns inte xD sen så tp gick vi till q8 & köpte 3 chipspåsar.. Åt upp det till en skräckfilm.. Eller det var egentligen inte så mycket skräck? Handlade om hitler tiden 2 helt oskyldiga barn blev ihjälgasade, fuck hitler. sen så typ satt vi& snackade& sminkade varandra som värsta spökerna Hahaha.. typ värsta emosarna :D Iallfall. Det spelade vi ju in också (a), vi sminkade varandra allihopa &vi har videoklipp på det som troligtvis kommer i helgen, & minns ni dom dära "Stjärnor på is" Jag vet inte om jag kan lägga in dom för med Felicias telefon, hon har typ tappat bort sladden till datan eller nått. men hon skulle försöka fixa det så vi får se. Men dom dära när vi sminkar avrandra kommer ju troligtvis i helgen, Haha väärsta spökerna!!! Sen gick vi &la oss runt halv sex& log &snackade till halv 7 eller nått :)

Dagen efter vaknade vi klockan 1, kollade på en film och sen så gick Julia hem, sen kom Julia igen för vi skulle hämta camen hos Jonte.. Sen gick hon igen, sen på kvällen skulle hon typ till hennes föräldrar någonstans, så Julia hänge med det -.- Men sen kom  hon igen& då skulle hon sova där igen :D så vi gick till q8& köpte lösgodis för 70 kronor -.- Hehe.. så kom vi hem& satt &snackade.. &godiset skulle vi ha till en film lite senatre. sen när jag skulle ta EN godis så var tp allting slut.. Då hade erika& Julia tat allting, fick damp på dom mfs!!! Iallfall, sen körde vi typ en "lek" att 2 st var i lag å skulle man göra nåonting på dom .. typ som att:
* hälla shampoo i ansiktet
* SMINKA

& masa skit.. ni skulle varit med, haha omg!! sen efter det körde vi en annan lek, vi hade typ plast emellan munnarna sen körde vi en lek att man skulle ge över dej, iallfall ni töntar förstår inte!! hehehe! Iallfall, en stund efter det kollade vi på en film, efter det gick vi &la oss då klockan var ungefär halv 6.. så låg vi& snackade till 6 eller någonting, så somnade vi.. sen vaknade tp dom andra 12 förutom ja& erika vi sov till halv 1-1 eller nått tills dom väckte oss iallafall, så gick vi typ upp& åt frukost.. sen satt vi lite vid datan sen kom anna.. vi va ute i snön en stund,  gick till scaoutbacken, där åkte vi pulka <33333333333 helt roligt hahaha!! jag &anna åkte på isen hahaha jag ramlade över henne omg det var skit roligt, sen började vi frysa så alla gick hem till sej, sen så gick jag till julia med erika& ida& min lillebror.... vi byggde värsta kojan i snön. gångar &allting, värsta töntarna vi vet :: men roligt var det!:) sen så gick vi hem till julia för min lillebror blev kissinödig& julia skulle byta om.. sen gick jag hem med min lillebror i den mööörka skogen helt sjäääälv, Hahaha.. nej det var inte så läskigt, iallafall.. när jag kom hem gjorde ja inte så mke.. har tänkt på bloggen hela dagen :(? haha men nu lovar jag er alla att jag ska komma igång med denna tröööga bloggen!! LÄSLÄSLÄS den nu :D?

 


Kommentarer
Postat av: JULIA!!

har du tagit bilderna? xd<3

2010-01-06 @ 23:46:28
URL: http://thebestjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0