dålig uppdatering IGEN

dagen igår: Va med Thea efter skolan och vi tänkte att vi kunde sova över, & det gjorde vi!:) Vi kollade på andraavenyn omg det var skit bra!! Vem har våldtagit Liv? .. I wonder !!!

dagen idag: Jag &Thea sovde ju över och vaknade upp, så dushade vi& nej inte tillsammans haha!! Så fixade vi oss &sånt:) Nicesuprise!! Gick till skolan, jag vet inte hur jag ska förklara hur mycket jag hatar dej men det gör jag iallafall. Jag bajsar på dig. Iallafall sen ska vi sova över idag igen, ovanligt haha.. naat
puss på er sålänge iallafall.

LÄSARFRÅGA:
har jag stor näsa? .. &nej den är inte lika stor i verkligheten som på bilden, blev bara så på bilden, men vill ha ett svar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0