crazy josephine!

Sha bloggen, idag vaknade jag halv 6, trodde att jag gick upp klockan halv 7, men sen när jag trodde klockan var 7 så ringde jag vilma& såhära lät det (mikael, vilmas pappa):
Mikael: Hej det är Mikael.
Jag: Sho, har du Vilma där?
Mikael: Nej  hon sover.
Jag: fortfarande?
Mikael: Jaa, klockan är ju bara 6.
Jag: vaa?
Mikael: ja, hahaha.
Jag: hehe ojdå då ringer ja lite senare
Mikael: Hahaha aa gör såå!!
Hahahaha, omg. Helt pinsamt (a).. Dör fan!! Hehe, iallfall. Fixade mej &så sen ringde jag vilma (klockan7 på riktigt) Hahahha!! Sen efter en stund kom hon till mej& thea med - Så tog vi följe till skolan, skolan var bajs xD som vanligt då alltså? Efter skolan va jag med Felicia, Melania och Alma, fett roligt asså, &nyss så hämtade Melanias mamma dom här, men dom kom inte iväg för dom kom inte upp för backen, Hahaha naw (a), vetinte om dom har åkt än ens? :O Iallafall, ska snart ta& äta någonting är as hungrig fan. Bjuder på en gammal bild iallafall

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: Tackar så mkt =)

2010-01-12 @ 14:44:19
URL: http://mydaythatiwriteabout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0