Svaren...

fråga: vad tycker du om mej? =)
svar: jag tycker att du är jätte söt! sen tycker jag att du är underbar som lixom alltid ställer upp haha.. älskar dig! :)

fråga: hur lång är du? hahaha :D
svar: -.- HAHA 145 typ.. mobbas lite till...... haha :D

fråga: vilket är ditt starkaste minne med mig? :)<3
svar: ingen aning faktiskt xD
fråga: vad gillar d för mat? :D<333
svar: haha PIZZA<333333333

fråga: skulle du knunne knulla adam ;)<33
svar: -.- anna jag vet att det är du& nu vet åxå alla andra det.. Haha! men nej, inte just nu, går i femman.. ? ;p<3

fråga: hur många har du varit tillsammans med? :)
svar: öhh räknar inte ?

fråga: hur länge tror du det kommer hålla mellan dej och adam? :)
svar: vetinte.. länge hoppas jag:):)

fråga: vilka är dina 2 bästavänner?
svar: du vet själv att jag inte kommer kunna svara på det:)
du, melania, julia, alma, anna :)

fråga: vilken är din favoritfärg?
svar: hmm.. svart, lila och rosa tror jag.. :) vit med

fråga: vilken är din favoritlåt för tillfället?
svar: finns många, men en av dom, leave get out

fråga: hur många killar har du haft?
svar: RÄKNAR FORTFARANDE INTE.

fråga: gillar du din syster?
svar: nej

fråga: VISST ÄR SANDRA TASIC BÄST!!?
svar: haha nej efter mej ;)

fråga: Ägde vi på VN cup ? :D
svar: vi va bäst förfan 

fråga: var jag bra på VN cup
svar: ja det var du!:)

fråga: tycker du min blogg är bra?=)
svar: ja det tycker jag ;)





Kommentarer
Postat av: nikolina

fan vilka retard frågor du fick ;o<3

2010-02-18 @ 04:25:04
URL: http://nikolinacurko.blogg.se/
Postat av: vilmatimmer !

hejhej . <33 ,

2010-02-18 @ 16:50:30
URL: http://ttimmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0