sista inlägget tror jag..

är helt deppig o.O bara för jag är så förkyld helt synd! men jag sitter här och lyssnar på music, fett längesen jag lyssnade på domma musikerna jag lyssnar på nu, snackade nyss telefon med alesa men hon sög i tele hehe skoja bebis :* ´men som sagt, ska upp tidigt imorgon för ska hålla i barnkalas, blir nog att man tar lite bilder, tänkte ladda min kamera över natten satt man har den laddad =) justdet!! har glömt att säga att min data på rummet funkar nu, fett bra! kommer sitta uppe typ hela natten varje dag! puss<3


(klicka för större)
öhhhh ful

Kommentarer
Postat av: annnaaaaa du vte vem ;)

då är vi 2 att vara upppe hele natten :)<333333

2010-02-21 @ 01:00:22
URL: http://annamalesevicc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0