i miss u so♥

Tack återigen för att du fixade min blogg http://qendrezas.blogg.se , du är bäst älskling.. jag älskar dig! saknar dig som fan också, vi får hitta på någonting snart.. :(  

min dag/kväll idag (HAHA det lät fail) men vi var hos pappas tjejs syster& pappa tatuerade sej .. hoppas det blir fint, inte färdigt på långa vägar.. får se vad jag hittar på senare inatt, pappa lagar iallafall mat till mej nu<3<3<3 HELT HUNGRIG, sen ska jag äta chokladpudding, grädde<3<3 och godis &cola.. men ska förmodligen vara med melania imorgon med.. :D helt nice! men tror jag ska skaffa mej en frågestund igen.. yes or no?
mitt hår är fuckat på bilden, men det är ungefär så mörkt, eller a det är så mörkt! min frisyr va inte så snygg där heller innan spännet kom upp.. men aja, som sagt.. bjuder på mej själv.. ha en bra kväll iallafall! puss

Kommentarer
Postat av: Q E N D R E S A

naw, vsg. dsm!<3

2010-02-13 @ 20:11:25
URL: http://qendrezas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0