i miss the old time so damn much..

fan i sommras, man kunde fan gå ut utan att frysa, helvetes vinter.. den förstör allting, tänk att gå ut i shorts<3333333 och fan va minnen vi ska skapa i sommar.. det är obeskrivligt hur mycket jag saknar det! speedwayen, helt nice. man träffar massa människor och så, helt soft! :) aja nog om sommaren, kommer bara saknad det ännu mera:(
iallafall, anna och julia moblerade om mitt rum och städade helt rent och rensade min garderob och allt! tack tjejer ni är bäst, nu sitter anna och gör en massa frisyrer på mig och julia :D helt fina, dom får ni med se ikväll ;) fyfan vilken bildbomb ni kommer få alltså...... om vi orka ....... ne skojar lovade er innan.. men jah bloggar mera ikväll ;) helt lågnt inlägg hahaha, typ det längsta på länge! bara för att jag har ork i mina händer, okej nu vet ni det åxå
puss sålänge,

bild som är tagen för några månadersen, mina ögonbryn såg ut som fan då, nu jävlar är dom bättre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0