chilldag today määns :D

Vaknade typ 10 idag, eller nån väckte mej -.- typ doog! sen åt frukost, &idag ska jag förmodligen göra någonting roligt! Förmodligen ska jag snacka med någon i telefon sen inatt :D Me loooove! Håller på att kolla på en film, heelt sorglig.. Igår kollade jag en skräckfilm, helt läskig.. Minns inte vad den hette(a) Bloggar mera senare så får ni se bilder på mig från idag (vilket ni inte brukar få) men ni får se en bild från i skolan:)
(me is a ego!! haha tog ett kort i felicias cam med min mobil för typ 2-3 veckor sen så aa.. rätt gammal bild.. men som sagt får ni se bilder från idag lite senare! puss sålänge mäns&)

Kommentarer
Postat av: felicia

MIN CAM (H)

min älskade cam (H)<3

2010-02-10 @ 17:21:31
URL: http://dethandlarbaraomfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0