be happy att ja lägger ut detta.....

Ditt äldsta hångel? – haha :p
Hur många har du varit riktigt kär i? – 2.. 
Vad tycker du om kärlek? – det beros på vilket läge det gäller 
När kramade du någon sist? - öh idag
Saknar du någon speciell person? - JA!
Har du svårt för att bli kär? - haha aa
När kysste/hånglade du med någon sist? - öh i januari tror ja ;)
Ångrar du det? - hah aa
Är du singel? - jaow
När fick du senast en komplimang? - idag av min lillebror (A)

HAR DU NÅGONSIN:

Hånglat med nån riktigt ful? – HAHA aa!
Hånglat med fler än 5 pers: - Ja :p
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - ja
Gjort något riktigt dumt? – ohyes
Gjort något du verkligen ångrar? – aa
Varit nykter på nyårsafton? – ja 
Åkt ambulans? - nej tror inte det ^^ fick aldrig hänga med min pappa mmmm tack
Gjort nåt olagligt? - aa
Blivit polisanmäld? - nej ^^
Fått din mamma att gråta? - aa :p 
Slagit ner någon? - aa
Skämts över dina föräldrar? - JA! :D vet att dom ser detta hahaah men puss på er.. naaaat
Skämts över dig själv? -  yes..
Sagt jag älskar dig och menat det? – ja
Tar du droger? – nej
Dricker du? - ne
Vilka kläder sover du i? – underkläder
Vad hatar du verkligen? – nårra st o nårra saker^^
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? – nej tror inte de
Är du ensam nu? – a
Vill du gifta dig? – a
Vill du ha barn? – ah

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? – jag själv, annars.. min kanin ^^
Såg dig gråta? – vetinte
Fick dig att gråta? – en jävel, haha min kanin
Du delade en cigg med? – vetej
Du gick på bio med? – anna o emilia :D
Skällde på dig? – mamma

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? - aa 
Kramat någon? - aa
Pussat någon? – nej
Köpt någonting? – nej , någon har köpt åt mej * 
Sjungit? – a :D
Saknat någon? - mm


Kommentarer
Postat av: anna

SVAR : hahahahaha ja fannn :P<33

2010-02-24 @ 19:02:48
URL: http://annamelsevicc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0