Sover med Ebba idag ♥

tagga inatt! dagen har varit helt amazing! looove my life :) finns bara nått som saknas men de drar jag inte upp här. jaja tog lite bilder på ebba innan för jag fixade henne! så jag gjorde såhär: tog först en bild innan hon var sminkad överhuvudtaget sen tog jag puder & tog kort, sen tog jag kort när jag hade sattit på ögonskugga, sen när jag hade tagit mascara osv hahah känner mig mobbbad nu men jaja de kommer i nästa inlägg, slänger in en bild på mig HAHA och mobba mig inte, har inget smink ++++ hade precis släppt ner håret & hade haft bulle så då blir de ju lite småpinsamt heheh


SNYGGT med lite oranget där också hahahaha nej men de är inte så irl inte dirket iallall HAHA hatar blixtrar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0