NOW IM BACK

så nu är jag tillbaka. vet att jag inte har bloggat så mycket på senaste. har ni saknat mig, eller äh, varför frågar jag, självklart har ni saknat mig ;) HAHA. ebba sov hos mig inatt så vi passade mina lillebröder tills min mamma kom hem, fast dom sov.. fast jävligt konstigt att dom inte vaknade för fyfan vad vi sjöng högt :O HAHAH men det var fett kul och hon sover hos mig inatt också, tror jag iallafall. annars sover jag hos hennes pappa^^ med henne då alltså. aja min farmor kommer snart och ska hämta min katt. som jag då sa på ett videoinlägg. förresten så var jag på henja innan med ebba hos albin. tog en massa bilder när hon skjussade mig dit såå a slänger in dom i ett senare inlägg, fast dom e bara på mig HAHAH. ego till max! men ajaska nog dra mig från datan nu, puss<3

tänk att det var så häär mycket snö :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0