IN YOU'RE FACE, BITCH

jaow, har man damp så har man? :) men människor kan ju uppenbarligen vara så jävlar tröga så att dom inte ens fattar! man undrar ju vad dom har i sitt huvud? inte någon hjärna iallafall. förstår inte hur hon kunde säga så till oss?.. iallafall, vi har haft riktigt kuuulkuuulkuuul utan dig. vi har övat på våran snygga dans med våra snygga kroppar ;) haha.. sen har vi tagit en massa bilder på söta oss =) aja uppdaterar kanske senare! det får vi allt se =) puss ( på vissa iallafall ;) )


( för er som undrar drog jag ner vilma, så att hon skulle passa
ihop med mig& alma, eller alltså storleken :) hon tvingade mig
att skriva det hihi =) sötnosar till max :: )

jag älskar er så jävlar mycket! inget går före er♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0