HELVETE VAD ONÖDIGT

jag spenderade 2010 första sekund, minut och timma med personen jag hatar mest på denna jorden - helvete vad onödigt av mig. känner mig så fucking kass pågrund av det.



chacha bloggän, jag sitter här nu tiiiep, ne skojar. videobloggar nog inte idag, har inte ens fixat mig ingenting, orkade inte det idag, ser ut som jag gjorde när jag vaknade :) GREAT, haha eller inte :D sover hos ebba idag iallafall :) så massa uppdatering kommer senare så att ni vet =) vi brukar ju vara bäst på det.... ne skojar IGEN :D aja puss& det som står överst i inlägget det är så jävlar sant så det inte är sant, men går inte in på det heller för orkar inte deppa över henne, shes so out of my life :D

update en timma senare: QENDRESA har gjort min nya header och fixat till min nya design, är skit nöjd, nu kommer det bli myyycket roligare att blogga. tack älskling, love you<3


bild från igår, kolla in min kanins fötter o.O fyfan vad stora HAHAHHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0