HAR FÄRGAT HÅRET :D

i själva varket, så hatar jag dig.


hej =) färgade ju som sagt håret innan, skit roligt att slippa mitt orange gråa hår, underbart! iallafall, är klar med "jobbet" mamma gav mig nu HAHA! slänger upp bild på allting hur jag gjorde &sånt någon dag, men ska snart dra och lägga mig, skit trött fan -.- lipade nyss hehe.. eller det kom tårar iaf, men aja inte särskillt intressant. puss så hörs vi imorgon<3

slänger upp en bild på mitt hår =)


om vi säger så, så är håret nog egentligen lite mörkare,
&bilden är tagen med min sugiga cam, så det förklarar de
mesta =)

Kommentarer
Postat av: julia

de blev fint :)

2010-04-26 @ 19:27:25
URL: http://mittparadiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0