GLAD PÅSK !

Min dag idag har varit ganska bra :) Eller rättare sagt as bra, eftersom att solen skiner och allting. Fett nicee fan, solade typ hela dagen. Eller aa, solade och solade kanske jag inte gjorde.. Men jag satt i solen och vi grillade, rätt gott även om jag inte gillar sånt så mycket -.-. Sover hos Ebba idag så att ni vet så uppdatering kommer nog senare och videoinlägg med för den delen ;) Och imorgon kanske jag och Ebba tar tåget till Halmstad och är där tills på tisdag/onsdag :) Hope so.... Ska typ snart dra ut med Ebba och göra någonting. Ali och Alle var nyss här så vi hade rätt kul :) Dom försökte dra ner mina byxor -.- Niiiiice.. naaaaaaaat, aja puss på er så hörs vi kanske senare ;) förmodligen. Puss på er mina underbara läsare<333333333333 ne skojar
Btw, vet ni att jag var "vegetarian" i en hel fucking månad men slutade nyss med det?


lite halv gammal bild här då va, har inte dom bilderna jag tog
igår i denna datan, är i den andra datan jag ska ha i fucking
natt ;) så DAAH. ni får fan stå ut fuuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0