Du tog tag om mitt hjärta!


jag vill tacka Emelie Engström för att hon finns! Du är så jävlar underbar, Så jävlar snäll, du finns verkligen alltid där när man behöver dej. Jag vet inte hur jag någonsin skulle klarat mej utan dej, det går bara inte! Du är så jävlar underbar.. Om inte du hade funnits hade jag inte suttit här idag.. Du räddade mitt liv. Du är så jävlar vacker, min förebild.. Jag vill aldrig förlora dej, A L D R I G ! Ja skulle inte klarat av att förlora dej. Du är det bästa jag har! Verkligen det bästa jag har! Jag älskar dej något otroligt! Y

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag älskar dig med gumman. Och du kan lita på mig att jag finns för dig när du behöver mig. <3

2009-11-28 @ 12:36:17
URL: http://mydaythatiwriteabout.blogg.se/
Postat av: anna malesevic

så finnnnntt skrivet (a

2009-11-28 @ 15:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0