Långt inlägg!!

Får hoppas på att någon orkar läsa detta, men imorse skulle jag gå upp klockan halv sju & dusha, men jag orkade inte , så ja gick upp klockan 10 över sju, dushar ikväll istället, sen fixade jag mej. efter en stund kom vilma till mej, de va faktist roligt =) , såå vi satt&åt frukost, idag åt jag hallondricka o en halv macka, sen drog vi till skolan, fyf*n va kallt det var! I skolan hade vi julpyssel hela dagen, sen kollade vi på en film, den filmen var ganska bra faktist, men pappan va värsta svinet i början ;o. Men han bättrade sej somfan! De va f*n sorligt när den dära broden dog :( Jallafall, tog med mej massa fika, jag & melania & vilma & alma delade på allt fika, jävlar alla frågade om dom fick, åt oss feta.. de va nice! ♥ Måste göras om! Förresten så har ja inte köpt en enda julklapp, ska ju köpa till mamma, pappa, amanda, gustaf, nisse, jonte, sen kanske ska dela med någon annan kompis med, ojdå, glömde att ja ska ge till släkten med xd, ojdå, har rätt mycket att göra om man tänker så (Y) vet inte riktigt vilken dag jag köper alltng, ska bara tigga pengar från mamma åxå, få se hur bra jag lyckas med det, Och på måndag är det julavslutning, jag & melania & vilma & alma & ida & sakarias & sofia gjorde en dans, helt pisamt.. Vi har ju kommit på den själva, vi skulle ta en låt som handlade om julen, men vi orkade inte så tog: 3 britney spears, huhu, jag hoppas att det går bra iaf. Sen ska jag umgås lite med min efterblivna kanin, skulle inte kunna tänka mej ett liv utan den dära efterblivna mobbade åsnan ♥ jag älskar dej kaninis, Förresten, lärare? LÄS INTE MIN BLOGG! vet ni hur mycket jag stör mej på det? okej, ni kan bry er om vad jag gör i skolan , men på min fritid? då är ni so out, så ni lärare som läser min blogg slutar med det, bra! För ni som läser min blogg, hur mycket hade ni gillat om en lärare läste eran blogg? "roligt?" *host* Stör mej på det! Ni har lucky om ja lägger till ett till inlägg idag, okej det kanske nte var så långt detta inlägget. Puss på er sötisar ♥ /josephinetheking .

hade ingen annan bild, förlåt mej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0