Kärlek till dagen ♥

Hej på er sötnosar.. Idag har jag varit med Moa, hon kom till mej! Efter det så kom Felicia&Julia till oss, drog till Sporthallen satt där vid&snackade&lyssnade på music, sen drog till bowlinghallen, satt där&åt godis&varnchoklad, j*vligt gott!! Sen kom Melania, vi gick typ utanför Melania&där smällde nårra raketer så vi var typ med där :D Helt sjuka! Sen kom det en raket i Moas ficka, såå de gick hål haha, Moa blev skit rädd hah, förstår dej sötis. Iallfall, det var min dag typ :D Puss på er, bloggar mera sen om ja ska ha datan efter syster

(hahahaha bilden är helt mobbad&jag har dratt ut den som ni kanske fattar, men mina inlägg tar fan stor plats i min blogg:( så drog ut den lite? :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0