Hej fredagskväll! =)


det får bli en fin bild på moa, har inga än.. tänkte ja ska lägga upp nya bilder varje dag när min kära pappa kommer med min kameraladdare som han lånade för typ ett årsedan.. Hahahahaha, nu sitter jag och thea här och har precis kollar på aa! sen tänkte vi kolla på desprite house wifes, men de fanns inte. :( min dag idag, kom hem från skolan, ramlade ju i ishallen igår, men det gjorde mycket ondare igår! kan typ halta nu iallafall! :) När jag kom hem från skolan åt jag ingenting, för orkade inte. Satt vid datan istället, Sen vid typ halv nio eller någonting så bestämde jag och thea att hon skulle sova här , så hon kom hit typ kvart i nio, sen målade vi lite på väggen i mitt vardagsrum, nolajf, hon skrev typ att jag skulle precic hade sugit av ...... undra vad min mamma tycker om det, & att jag hade sperma i munnen och sånt, hahaha min lilla thea är ett litet äckel. men hon gömmer det! Hahahaha. Sån apa.. Sen så satt vi vid varsin data & lyssnade på music, de va funny! Sen kollade vi på ett aa avsnitt. Nu ska vi lyssna på music och vara inne på datan! jag älskar datan <3<3<3<3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0