Baby <33333

Baby älskling: jag har känt dej ganska länge! Och jag har verkligen lekt jätte mycket med dej! Varje gång jag kom hem till dej tog jag upp dej! Jag och Julia bråkade om vem som skulle ha dej! Och nu har ja inte träffat dej på ett tag! Men du är verkligen jätte söt! Och världens snällaste hamster! Du har aldrig bitit mej.. Jag fattar inte hur man kan vara så snäll so du är/var! Och nu när jag har chans att hålla dej igen, så vill ja inte att du bara försvinner. Försvinner ur mitt liv, försvinner ut julias liv, & ut ut alla som älskar dej! För du är verkligen guldvärd! Och jag förstår hur Julia känner sej, för jag vet hur jag kände mej när jag förlorade min kanin som va mitt allt! Och jag har faktist med haft hamstrar, som jag med har förlårat.. Så jag ber dej, dö inte! Bli frisk! Men om det nu inte går att bli frisk är det bättre att du dör! För ingen vill att du ska lida, när jag säger ingen menar jag verkligen INGEN! Att komma hem till Julia när du inte finns där? det kommer kännas otroligt tomt. Denna texten är verkligen sann baby! Och jag har glömt en sak till baby, jag älskar dig!
världens sötaste! Håller ni inte med mej? <3333333333333333

Kommentarer
Postat av: babys mamma (a)<3<3

r.i.p BABY!

Jag älskar dej min bebis baby & josphine som skrev denna fina texten som faktiskt är sann. du är mitt allt ,, och jag älskar dej BABY.

kommer sakna dej & jag älskar dej !!

pus <3<3<3<3<3

2009-12-23 @ 12:40:15
URL: http://thebestjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0