- Heeeey boring day (8)

Idag så vaknade jag sju! Skulle egentligen upp halv sex, men jag orkade inte.. Sen så kom vilma till mej typ kvart/tio i.. Vi skulle vara i skolan tio i, så vi kom lite försenat! Typ när vi kom dit hade vi första konserten, daniel&molly gjorde lite fel, annars gick de rätt ;* sen andra konserten gick as bra! de ´va roligare än vad jag trodde de skulle bli faktiskt. Just det, jag får ju inte glömma att i pausen fick vi pepparkakor och saft, sen under konserten när dansgruppen skulle byta om såå stog alla pepparkakor & saft där vid, så självklart tog vi lite? :) Hehehe. Efter alla konserterna så drog jag hem med thea! Vi gjorde egentligen ingenting förutom data och slog in lite presenter, de va la nice...... Sen när hon drog hem körde mamma mej till pappa.. När jag kom till pappa satt jag vid datan och längtade till julafton! Det är baara två dagar kvar!!!! Sen så skulle pappa göra någonting så jag satt hemma själv, efter en stund kom farmor, hon blev för jobbig så stack till mormor istället. Hehe, sen kom pappa hem & då gick jag hem.Där kollade jag på familiy guy, hahaha! Birds,birds,birds, haha ni fattar nog inte men aa.. Hahahahhaha, omg f*n va roligt de va!! Sen efter det lagade pappa mat till mej, åt as lite, sen nu sitter jag & camar med lite folk! Det är faktiskt nice!! Särskillt när man camar med såååna sööööta människor ;*

Imorgon ska jag, mamma och amanda julbaka, det ska bli roligt! Jag vill göra massa saker, men undra om de går i vårat mobbade kök (vi gör om köket) Vi får la hoppas det iallafall annars blire inte lika roligt! Just det.. Jag har inte köpt julklapp till någon än. Det får jag fixa imorgon, annars är  jag såå körd! Är på ganska bra humör nu, vet inte varför, men det är jag! Hoppas ni enjoy it lika mycket som jag, hejdå sötnosar, jag älskar er =)
&&&& folk som sejer att jag är smal, ni har så feeel!

vi är snygga, vad ska ni göra åt saken? ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Är ni vänner nu eller? :)

2009-12-24 @ 00:40:59
URL: http://mydaythatiwriteabout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0